Počet záznamů: 1  

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lošťáková, Hana, 1953- - Autor
    První vydání - 310 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-0419-2
    Expert
     strategický marketing  marketingový management  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    SignaturaC 377.778
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.778   

    Údaje o názvuNástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv
    Záhlaví-jméno Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2017
    Fyz.popis310 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0419-2
    Číslo nár. bibl.cnb002903867
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla strategický marketing * marketingový management * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.21 , 658.8:005 , 005.346 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
    Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.