Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jesenský, Daniel - Autor
    První vydání - 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-0252-5
     marketingová komunikace  spotřebitelské chování  maloobchod
    marketing v místě prodeje
     kolektivní monografie
    SignaturaC 376.760
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingová komunikace v místě prodeje
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 376.760   

    Údaje o názvuMarketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv
    Část názvuPOP, POS, in-store, shopper marketing
    Záhlaví-jméno Jesenský, Daniel (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2018
    Fyz.popis504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0252-5
    Číslo nár. bibl.cnb002944966
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.heslamarketing v místě prodeje
    Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , 366.1 , 339.37 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingová komunikace v místě prodeje
    Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.