Počet záznamů: 1
Jesenský, Daniel - Autor
První vydání - 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
ISBN 978-80-271-0252-5
marketingová komunikace spotřebitelské chování maloobchod
marketing v místě prodeje
kolektivní monografieSignatura C 376.760 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Část názvu POP, POS, in-store, shopper marketing Záhlaví-jméno Jesenský, Daniel (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-0252-5 Číslo nár. bibl. cnb002944966 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing v místě prodeje Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 , 366.1 , 339.37 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1