Počet záznamů: 1
Kultura a my
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2009 - 200 s. ; 20 cm
ISBN 978-80-904273-2-7
kultura kulturní průmysl kulturní akce marketing kultury spotřebitelské chování
kulturní produkty
studieÚdaje o názvu Kultura a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů / Radim Bačuvčík Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2009 Fyz.popis 200 s. ; 20 cm ISBN 978-80-904273-2-7 Číslo nár. bibl. cnb002025296 Poznámky 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla kulturní produkty Předmět.hesla kultura * kulturní průmysl * kulturní akce * marketing kultury * spotřebitelské chování - Česko Forma, žánr studie Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 316.7 , 338.4:316.74 , 394.1/.7 , 316.7:658.8 , 366.1 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201002/contents/nkc20092025296_1.pdf Druh dok. KNIHY Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1