Počet záznamů: 1  

Děti, poslové z neznáma

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Funk, Karel, 1948- - Autor
    Vydání první - 165 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7530-080-5
    Adam a Eva
      Vršanová, Marie.
     rodiče a děti  vývoj dítěte  výchova dítěte  tělesná cvičení  chirofonetika  antropozofie
     pojednání
    SignaturaC 374.790
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Děti, poslové z neznáma
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.790   

    Údaje o názvuDěti, poslové z neznáma / Karel Funk
    Záhlaví-jméno Funk, Karel, 1948- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Malvern, 2017
    Fyz.popis165 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7530-080-5
    Číslo nár. bibl.cnb002944698
    Edice Adam a Eva
    PoznámkyStrany 134-161 označeny římskými číslicemi i-xxviii
    Částečný obsahFáze dětského vývoje / Marie Vršanová
    Dal.odpovědnost Vršanová, Marie. Fáze dětského vývoje
    Předmět.hesla rodiče a děti - esoterické pojetí * vývoj dítěte - esoterické pojetí * výchova dítěte - esoterické pojetí * tělesná cvičení - esoterické pojetí * chirofonetika * antropozofie
    Forma, žánr pojednání
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.362.1-055.52-055.62 , 173.5/.7 , 612.65 , 159.922.72 , 37.03-053.2 , 613.72 , 133 , 615.827:81'342 , 141.333 , (049)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Druh dok.KNIHY
    Děti, poslové z neznáma
    Jak vychovávat děti, abychom jim umožnili přirozeně a nenásilně rozvinout svůj vlastní potenciál.Autor citlivě zachycuje křehké a neuchopitelné předivo vlivů, které spolupůsobí v mystériu zrození nového člověka a nabádá rodiče k příkladnému životu, který má na děti zásadní vliv. Inspirován myšlenkami zakladatele Waldorfské školy, filosofem Rudolfem Steinerem, prochází postupně vývojovými stupni dítěte a zamýšlí se nad vztahy mezi dítětem a jeho rodiči, dítětem a učiteli i mezi dítětem a celým světem. Poukazuje na to, že při výchově by rodiče měli spíše asistovat než formovat děti podle svých představ a nahlíží do důležitých oblastí při rozvoji nové bytosti, jako je umění, životní podmínky, pohádky, cvičení či esoterika. Více se autor zabývá metodikou vyučování či chirofonetikou. Kniha je hlubokou sondou do tajemných krajin lidské existence a najdeme v ní i několik poutavých příběhů. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.