Počet záznamů: 1  

Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Divoká, Jana, 1975- - Autor
    Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-88163-72-5
     problémoví žáci  děti se zdravotním postižením  poruchy chování  podpůrná opatření (vzdělávání)  speciální vzdělávací potřeby  učitel a žák  rodiče a děti
     příručky  příběhy
    SignaturaC 374.467
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.05.2024)C 374.467   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 374.467 SV   

    Údaje o názvuJak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole / Jana Divoká a kol.
    Záhlaví-jméno Divoká, Jana, 1975- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelV Praze : Pasparta, 2017
    Fyz.popis135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-88163-72-5
    Číslo nár. bibl.cnb002941160
    PoznámkyObálkový podnázev: z pohledu dítěte, rodiče a učitele. Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla problémoví žáci * děti se zdravotním postižením * poruchy chování * podpůrná opatření (vzdělávání) * speciální vzdělávací potřeby * učitel a žák * rodiče a děti
    Forma, žánr příručky * příběhy
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 373.3.011.3-052-056.49 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 616.89-008.447 , 37.04 , 37.064.2 , 316.362.1-055.52-055.62 , (035) , (0:82-32)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole
    Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole.Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy "problémového chování" ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.