Počet záznamů: 1  

Nikdy není pozdě na spokojený tým

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Furman, Ben, 1953- - Autor
    Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1256-0
      Ahola, Tapani - Autor   Sandqvist, Johana - Překladatel
     týmová práce  pracovní spokojenost  profesní úspěch  interpersonální komunikace
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 374.513
    Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.513   

    Unifikovaný název Työpaikan hyvä henki ja kuinka se tehdää. Česky
    Údaje o názvuNikdy není pozdě na spokojený tým : model dvojité hvězdy / Ben Furman, Tapani Ahola ; z finského originálu přeložila Johana Sandqvist
    Variantní názvyModel dvojité hvězdy
    Záhlaví-jméno Furman, Ben, 1953- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2017
    Fyz.popis135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1256-0
    Číslo nár. bibl.cnb002926196
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Ahola, Tapani (Autor)
    Sandqvist, Johana (Překladatel)
    Předmět.hesla týmová práce * pracovní spokojenost * profesní úspěch * interpersonální komunikace
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.551 , 331.101.32 , 331.101.3 , 316.772.4 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Druh dok.KNIHY
    Nikdy není pozdě na spokojený tým
    Nikdy není pozdě na spokojený tým
    Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvojité hvězdy“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.