Počet záznamů: 1  

Kazimir Malevich

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Néret, Gilles, 1933-2005 - Autor
    95 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 27 cm
    ISBN 978-3-8365-4639-3
    Basic art series 2.0. Art
     Malevič, Kazimir Severinovič, 1878-1935
    19.-20. století
     malíři  ruské malířství  abstraktní malířství
     obrazové publikace
    SignaturaC 374.239
    Umístění 75/76.071 - Malíři, malířky, grafici, grafičky
    Kazimir Malevich
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.239   

    Údaje o názvuKazimir Malevich : 1878-1935 and Suprematism / Gilles Néret
    Obálkový názevMalevich
    Záhlaví-jméno Néret, Gilles, 1933-2005 (Autor)
    NakladatelKöln : Taschen, [2017]
    Copyright©2017
    Fyz.popis95 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 27 cm
    ISBN978-3-8365-4639-3
    Edice Basic art series 2.0. Art
    PoznámkyPřeloženo pravděpodobně z francouzštiny. Edice uvedena na přebalu
    Předmět.hesla Malevič, Kazimir Severinovič, 1878-1935 * 19.-20. století * malíři - Rusko - 19.-20. století * ruské malířství * abstraktní malířství
    Forma, žánr obrazové publikace
    Konspekt75 - Malířství
    MDT (470+571) , 75.038 , 75(470+571) , 75.071.1 , (084.11)
    Země vyd.Německo
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru75/76.071 - Malíři, malířky, grafici, grafičky
    Druh dok.KNIHY
    Kazimir Malevich
    After flirtations with Realism, Impressionism, and Symbolism, Kiev-born Kazimir Malevich (1878–1935) found his métier in dissolving literal, representational figures and landscapes into pure emotionally-charged abstraction. In 1915, he created what is widely lauded as the first and ultimate abstract artwork: Black Square, a black rectangle on a white background, hailed as the “zero point of painting,” a seminal moment for modern and abstract practice. In this book, we follow Malevich’s key innovations and ideas and place his groundbreaking achievements within the context of both the Russian and global avant-garde. Through rich illustrations of his work, we explore the artist’s theory of Suprematism, based on severe geometric abstraction and “the supremacy of pure feeling in creative art”; his leading role in the development of Constructivism; as well as his interests in philosophy, literature, Russian folk art, and the fourth dimension. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.