Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tahal, Radek, 1970- - Autor
    První vydání - 261 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-0206-8
    Expert
     marketingový výzkum  sběr dat  analýza dat  statistické metody
     kolektivní monografie
    SignaturaC 373.778
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingový výzkum
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 373.778 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 373.778   

    Údaje o názvuMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Záhlaví-jméno Tahal, Radek, 1970- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2017
    Fyz.popis261 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0206-8
    Číslo nár. bibl.cnb002928680
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat * analýza dat * statistické metody
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 005.311 , 303.7 , 311.1/.2 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový výzkum
    Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.