Počet záznamů: 1
Tahal, Radek, 1970- - Autor
První vydání - 261 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-271-0206-8
Expert
marketingový výzkum sběr dat analýza dat statistické metody
kolektivní monografieSignatura C 373.778 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Záhlaví-jméno Tahal, Radek, 1970- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2017 Fyz.popis 261 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-0206-8 Číslo nár. bibl. cnb002928680 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat * analýza dat * statistické metody Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 005.311 , 303.7 , 311.1/.2 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1