Počet záznamů: 1  
  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Brown, Peter C. - Autor
    Vydání první - 280 stran ; 22 cm
    ISBN 978-80-7555-030-9
    Žádná velká věda
      Roediger, Henry L., - Autor   McDaniel, Mark A. - Autor   Nevrlá, Eva - Překladatel
     učení  paměť  trénink paměti  kognitivní psychologie
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 374.153

    0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Nauč se to

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 374.1532681365002LidickáLidická - půjčovnavypůjčený (Doba výp. 30 dní; do 14.05.2019)
    Unifikovaný název Make it stick. Česky
    Údaje o názvuNauč se to! : jak se s pomocí vědy efektivněji učit a více si pamatovat / Peter C. Brown, Henry L. Roediger III, Mark A. McDaniel ; překlad Eva Nevrlá
    AnotaceNauč se to! je návod, jak se efektivně porvat s učením a pamatováním si – a pokud jste pedagog nebo lektor, tak i s tím, jak svoje znalosti předávat co nejúčinněji. Schválně, vzpomenete si, kdy vám naposledy někdo radil s tím, jak se vlastně učit? A kolik vám tehdy bylo? Většina z nás používá při studiu zastaralé kontraproduktivní metody. Díky novým poznatkům psychologie a dalších věd přišel čas se jich zbavit. Nejrozšířenější postupy, jako je podtrhávání v textu a jeho biflování, v nás sice vyvolávají dojem, že jsme si látku výborně osvojili, ale už po krátké době z ní umíme pouhý zlomek. Hlouběji a trvaleji si ji osvojíme díky postupům, které nejsou příliš intuitivní. Jde třeba o přerušované učení (při němž látku pozapomeneme a poté se ji pokoušíme vybavit), generování (snahu vyřešit úkol předtím, než se dozvíme řešení) nebo prokládané učení (při kterém se nesnažíme jedno téma dokonale zvládnout naráz, ale záměrně ho střídáme s jinými). Své rady autoři opírají o věrohodné vědecké studie a dokumentují je na pozoruhodných životních příbězích. # Přečtěte si Nauč se to!, patříte-li mezi:- studenty vysokých i středních škol a chcete být při učení produktivnější - učitele a rodiče, kterým záleží na trvalém osvojení probírané látky žáky a dětmi - všechny, kdo se celoživotně vzdělávají- lektory a manažery hledající cesty, jak kvalitně školit své klienty a kolegy # O autorechMark A. McDaniel působí jako profesor psychologie na Washington University v St. Louis. Dlouhodobě se zabývá využitím psychologických poznatků při vzdělávání. Henry L. Roediger III je taktéž profesorem psychologie na Washington University. Mezinárodního uznání dosáhl především díky výzkumům paměti a falešných vzpomínek. Peter C. Brown je publicista a spisovatel ze St. Paul v Minnesotě. # Více o knizehttp://www.melvil.cz/kniha-nauc-se-toSdílejte s hashtagem #naucseto
    Osobní jméno Brown, Peter C. (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelV Brně : Jan Melvil Publishing, 2017
    ISBN978-80-7555-030-9
    Číslo nár. bibl.cnb002927119
    Edice Žádná velká věda
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Roediger, Henry L., 1947- III, (Autor)
    McDaniel, Mark A. (Autor)
    Nevrlá, Eva (Překladatel)
    Předmět.hesla učení * paměť * trénink paměti * kognitivní psychologie
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT 159.953.5 , 159.953 , 159.95:165.194 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.9 - Psychologie
    Druh dok.KNIHY
    Nauč se to! je návod, jak se efektivně porvat s učením a pamatováním si – a pokud jste pedagog nebo lektor, tak i s tím, jak svoje znalosti předávat co nejúčinněji. Schválně, vzpomenete si, kdy vám naposledy někdo radil s tím, jak se vlastně učit? A kolik vám tehdy bylo? Většina z nás používá při studiu zastaralé kontraproduktivní metody. Díky novým poznatkům psychologie a dalších věd přišel čas se jich zbavit. Nejrozšířenější postupy, jako je podtrhávání v textu a jeho biflování, v nás sice vyvolávají dojem, že jsme si látku výborně osvojili, ale už po krátké době z ní umíme pouhý zlomek. Hlouběji a trvaleji si ji osvojíme díky postupům, které nejsou příliš intuitivní. Jde třeba o přerušované učení (při němž látku pozapomeneme a poté se ji pokoušíme vybavit), generování (snahu vyřešit úkol předtím, než se dozvíme řešení) nebo prokládané učení (při kterém se nesnažíme jedno téma dokonale zvládnout naráz, ale záměrně ho střídáme s jinými). Své rady autoři opírají o věrohodné vědecké studie a dokumentují je na pozoruhodných životních příbězích. # Přečtěte si Nauč se to!, patříte-li mezi:- studenty vysokých i středních škol a chcete být při učení produktivnější - učitele a rodiče, kterým záleží na trvalém osvojení probírané látky žáky a dětmi - všechny, kdo se celoživotně vzdělávají- lektory a manažery hledající cesty, jak kvalitně školit své klienty a kolegy # O autorechMark A. McDaniel působí jako profesor psychologie na Washington University v St. Louis. Dlouhodobě se zabývá využitím psychologických poznatků při vzdělávání. Henry L. Roediger III je taktéž profesorem psychologie na Washington University. Mezinárodního uznání dosáhl především díky výzkumům paměti a falešných vzpomínek. Peter C. Brown je publicista a spisovatel ze St. Paul v Minnesotě. # Více o knizehttp://www.melvil.cz/kniha-nauc-se-toSdílejte s hashtagem #naucseto Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...