Počet záznamů: 1
Brown, Peter C. - Autor
Vydání první - 280 stran ; 22 cm
ISBN 978-80-7555-030-9
Žádná velká věda
Roediger, Henry L., - Autor McDaniel, Mark A., - Autor Nevrlá, Eva - Překladatel
učení paměť trénink paměti kognitivní psychologie
populárně-naučné publikaceSignatura C 374.153 Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost Unifikovaný název Make it stick. Česky Údaje o názvu Nauč se to! : jak se s pomocí vědy efektivněji učit a více si pamatovat / Peter C. Brown, Henry L. Roediger III, Mark A. McDaniel ; překlad Eva Nevrlá Záhlaví-jméno Brown, Peter C. (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Brně : Jan Melvil Publishing, 2017 Fyz.popis 280 stran ; 22 cm ISBN 978-80-7555-030-9 Číslo nár. bibl. cnb002927119 Edice Žádná velká věda Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Roediger, Henry L., 1947- III, (Autor)
McDaniel, Mark A., 1952- (Autor)
Nevrlá, Eva (Překladatel)
Předmět.hesla učení * paměť * trénink paměti * kognitivní psychologie Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 159.95 - Vyšší duševní procesy MDT 159.953.5 , 159.953 , 159.95:165.194 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost Druh dok. KNIHY Nauč se to! je návod, jak se efektivně porvat s učením a pamatováním si – a pokud jste pedagog nebo lektor, tak i s tím, jak svoje znalosti předávat co nejúčinněji. Schválně, vzpomenete si, kdy vám naposledy někdo radil s tím, jak se vlastně učit? A kolik vám tehdy bylo? Většina z nás používá při studiu zastaralé kontraproduktivní metody. Díky novým poznatkům psychologie a dalších věd přišel čas se jich zbavit. Nejrozšířenější postupy, jako je podtrhávání v textu a jeho biflování, v nás sice vyvolávají dojem, že jsme si látku výborně osvojili, ale už po krátké době z ní umíme pouhý zlomek. Hlouběji a trvaleji si ji osvojíme díky postupům, které nejsou příliš intuitivní. Jde třeba o přerušované učení (při němž látku pozapomeneme a poté se ji pokoušíme vybavit), generování (snahu vyřešit úkol předtím, než se dozvíme řešení) nebo prokládané učení (při kterém se nesnažíme jedno téma dokonale zvládnout naráz, ale záměrně ho střídáme s jinými). Své rady autoři opírají o věrohodné vědecké studie a dokumentují je na pozoruhodných životních příbězích. # Přečtěte si Nauč se to!, patříte-li mezi:- studenty vysokých i středních škol a chcete být při učení produktivnější - učitele a rodiče, kterým záleží na trvalém osvojení probírané látky žáky a dětmi - všechny, kdo se celoživotně vzdělávají- lektory a manažery hledající cesty, jak kvalitně školit své klienty a kolegy # O autorechMark A. McDaniel působí jako profesor psychologie na Washington University v St. Louis. Dlouhodobě se zabývá využitím psychologických poznatků při vzdělávání. Henry L. Roediger III je taktéž profesorem psychologie na Washington University. Mezinárodního uznání dosáhl především díky výzkumům paměti a falešných vzpomínek. Peter C. Brown je publicista a spisovatel ze St. Paul v Minnesotě. # Více o knizehttp://www.melvil.cz/kniha-nauc-se-toSdílejte s hashtagem #naucseto Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1