Počet záznamů: 1  

Řeči o výchově

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Buber, Martin, 1878-1965 - Autor
    Vydání první - 88 stran ; 14 cm
    ISBN 978-80-7429-691-8
    Krystal ;
      Sláma, Petr, - Překladatel   Weiniger, Ruth J., - Překladatel
     výchova a vzdělávání  kreativita  charakter  filozofie výchovy  židovská filozofie  židovská teologie
     úvahy  přednášky
    SignaturaC 374.198
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Řeči o výchově
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.198   

    Unifikovaný název Reden über Erziehung. Česky
    Údaje o názvuŘeči o výchově / Martin Buber ; z německého originálu Reden über Erziehung ... přeložili Petr Sláma a Ruth J. Weiniger
    Záhlaví-jméno Buber, Martin, 1878-1965 (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Vyšehrad, 2017
    Fyz.popis88 stran ; 14 cm
    ISBN978-80-7429-691-8
    Číslo nár. bibl.cnb002937584
    Edice Krystal (Vyšehrad) ; 20
    Dal.odpovědnost Sláma, Petr, 1967- (Překladatel)
    Weiniger, Ruth J., 1982- (Překladatel)
    Předmět.hesla výchova a vzdělávání - filozofické pojetí * kreativita * charakter * filozofie výchovy * židovská filozofie * židovská teologie
    Forma, žánr úvahy * přednášky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 101 , 37.013.73 , 26-1 , 14(=411.16) , 159.923.3 , 17.021.2 , 159.954 , 37.0 , 376 , (042.3) , (0:82-4)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Řeči o výchově
    M. Buber nebyl jen výrazným náboženským myslitelem, znalcem židovské kultury a vrcholným představitelem tzv. filosofie dialogu, ale zamýšlel se hluboce také nad povahou vzdělávání a výchovy, jež považoval za významné stavební kameny každé kultury.Předkládaný svazek obsahuje tři promluvy na toto téma. Autor v nich líčí své názory na charakter dítěte a jeho postoj ke vzdělávání, jakož i vhodné metody dobrého vzdělávání. V kontextu vztahu vychovatele a žáka zde ke slovu přichází Buberův dialogický princip. Již vzhledem k době, kdy byly druhé dvě řeči proneseny, je zřejmé, že zde jejich autor nereflektuje jen své teoretické úvahy, ale do značné míry shrnuje též výsledky své praktické činnosti - jak také v předmluvě své knihy připomíná. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.