Počet záznamů: 1  

Jak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    28 stran : ilustrace, portréty ; 15 x 21 cm
    ISBN 978-80-87217-23-8
      Pešáková, Kristýna - Editor
     reklama a propagace  sexismus
     brožury
    SignaturaC 371.339
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 371.339   

    Údaje o názvuJak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy / Kristýna Pešáková (ed.)
    Část názvuInspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy
    NakladatelBrno : Nesehnutí, 2016
    Fyz.popis28 stran : ilustrace, portréty ; 15 x 21 cm
    ISBN978-80-87217-23-8
    Číslo nár. bibl.cnb002867263
    PoznámkyNázev z obálky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Pešáková, Kristýna (Editor)
    Předmět.hesla reklama a propagace * sexismus
    Forma, žánr brožury
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 316.647.8:316.346.2 , (041)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Jak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy
    Brožura obsahuje příklady vybraných českých sexistických reklam. Nechybějí návody, jak poznat, zda nová reklama nediskriminuje muže nebo ženy. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.