Počet záznamů: 1  

Povídám, povídám pohádku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mlčochová, Markéta - Autor
    Vydání první - 63 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-262-1103-7
      Koubská, Patricie, - Ilustrátor
     děti předškolního věku  řečové dovednosti  komunikační dovednosti  rozvoj myšlení
     pohádky  pracovní sešity  pracovní listy  publikace pro děti
    SignaturaB 56.209
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Povídám, povídám pohádku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 56.209 b   

    Údaje o názvuPovídám, povídám pohádku : pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků / Markéta Mlčochová ; ilustrace Patricie Koubská
    Záhlaví-jméno Mlčochová, Markéta (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2016
    Fyz.popis63 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-262-1103-7
    Číslo nár. bibl.cnb002803702
    Dal.odpovědnost Koubská, Patricie, 1973- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla děti předškolního věku * řečové dovednosti * komunikační dovednosti * rozvoj myšlení
    Forma, žánr pohádky * pracovní sešity * pracovní listy * publikace pro děti
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    MDT 316.346.32-053.4 , 81'233 , 316.77:81'42 , 159.955 , (0:82-34) , (076.1) , (0.053.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Povídám, povídám pohádku
    Cílem pracovního sešitu je podpořit a rozvíjet vyjadřovací schopnosti zejména u předškolních dětí, lze ho však využít i v prvních ročnících základní školy. Ke správnému vývoji řeči je zapotřebí přiměřený dostatek podnětů. Patří k nim především tvorba vět podle obrázků a vyprávění příběhů a pohádek. Všechny pracovní listy jsou proto založené na jednoduchých, dobře známých pohádkách, rozkreslených do jednotlivých výjevů umístěných v rámečcích. Děti si nejprve s dospělým přečtou pohádku, vystřihnou ji a s dopomocí skládají, posléze se příběh pokoušejí převyprávět vlastními slovy. Kromě vyjadřovacích schopností si tak procvičují i správné chápání časové souslednosti (serialitu) a lépe vnímají příčinu a následek, což podporuje plynulé čtení. Markéta Mlčochová je učitelkou na ZŠ, řadu let učila v MŠ. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10 a Neobyčejný rok předškoláka. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.