Počet záznamů: 1  

Před-svědčování

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Cialdini, Robert B., 1945- - Autor
    Vydání první - 404 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-7555-014-9
    Pod povrchem
      Drobek, Aleš, - Překladatel
     persuaze  rozhodování  komunikační dovednosti  sociální interakce
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 371.067
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 371.067   

    Unifikovaný název Pre-suasion. Česky
    Údaje o názvuPřed-svědčování : revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit / Robert B. Cialdini ; překlad Aleš Drobek
    Záhlaví-jméno Cialdini, Robert B., 1945- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelBrno : Jan Melvil, 2016
    Fyz.popis404 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-7555-014-9
    Číslo nár. bibl.cnb002862925
    Edice Pod povrchem
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Drobek, Aleš, 1977- (Překladatel)
    Předmět.hesla persuaze * rozhodování * komunikační dovednosti * sociální interakce
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.776.33 , 159.955.5 , 316.77:81'42 , 316.454.54 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Před-svědčování
    Před-svědčování
    Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.# V KNIZE SE DOZVÍTE:- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků# O autoroviDr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.