Počet záznamů: 1  

Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Eger, Ludvík, 1961- - Autor
    Praha : Česká andragogická společnost, 2010 - 116 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-87306-07-9
    Česká a slovenská andragogika ;
     vzdělávací instituce a organizace  andragogika  internetová komunikace  public relations  marketingová komunikace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 370.169
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 370.169   

    Údaje o názvuKomunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu / Ludvík Eger a kol.
    Záhlaví-jméno Eger, Ludvík, 1961- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Česká andragogická společnost, 2010
    Fyz.popis116 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-87306-07-9
    Číslo nár. bibl.cnb002159792
    Edice Česká a slovenská andragogika ; 5
    PoznámkyVydala Educa Service ve spolupráci s Českou andragogickou společností
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla vzdělávací instituce a organizace - Česko * andragogika - Česko * internetová komunikace - Česko * public relations - Česko * marketingová komunikace - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.091:061 , 37.013.83 , 316.772:004.738.5 , 659.4 , 658.8:316.77 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
    Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musí být nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.