Počet záznamů: 1  

Šance na dosažení vysokoškolského vzdělání v populaci osob se zdravotním postižením

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šámalová, Kateřina, 1980- - Autor
    Vydání první - 161 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-3469-2
     vysokoškolské studium  zdravotně postižení  školní úspěšnost  speciální vzdělávací potřeby  sociologie výchovy
     studie
    SignaturaC 370.037

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Šance na dosažení vysokoškolského vzdělání v populaci osob se zdravotním postižením

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 370.0372681348740LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuŠance na dosažení vysokoškolského vzdělání v populaci osob se zdravotním postižením / Kateřina Šámalová
    Osobní jméno Šámalová, Kateřina, 1980- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2016
    ISBN978-80-246-3469-2 220.00 Kč
    Číslo nár. bibl.cnb002859238
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla vysokoškolské studium * zdravotně postižení * školní úspěšnost * speciální vzdělávací potřeby * sociologie výchovy
    Forma, žánr studie
    Konspekt378 - Vysoké školy
    MDT 37.091.212.7-026.18 , 378.14 , 316.344.6-056.26/.3 , 37.04 , 316.74:37 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Vzdělání je nástrojem vzestupné sociální mobility, proto je nutné zabezpečit rovný přístup k němu všem společenským skupinám bez ohledu na jejich sociální či zdravotní charakteristiky. Jednou z mnoha skupin, které čelí komplikovanému přístupu ke vzdělání, je populace osob se zdravotním postižením, ty se v různých fázích svých vzdělávacích trajektorií setkávají s omezeními a překážkami, které jim dosažení vyšších úrovní vzdělání ztěžují. Ústředním tématem knihy je přístupnost vysokoškolského vzdělání pro osoby se zdravotním postižením, tedy šance, že se plnohodnotně integrují do akademického života a prostředí a zdárně absolvují studium na vysoké škole. Teoretická část předkládá různá pojetí klíčových konstruktů práce a zasazuje je do příslušného tematického rámce – sociologie vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...