Počet záznamů: 1
Tohle není poesie! (Zhroucení citů)
Vydání první - 238 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, noty, faksimile ; 28 cm + 1 příloha (14 nečíslovaných stran)
ISBN 978-80-7467-108-1
Gerboc, Martin, - Editor
20.-21. století
výtvarné umění moderní umění soukromé sbírky
katalogy výstav monografieSignatura B 56.011 Umístění 72/76 - Výtvarné umění obecně Údaje o názvu Tohle není poesie! (Zhroucení citů) : narativní tendence těl ve sbírce Roberta Runtáka = This is not poetry! (Collapse of emotions) : narrative tendencis of bodies in Robert Runták's collection / Martin Gerboc (ed.) Souběž.n. This is not poetry! (Collapse of emotions) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Řevnicích : Arbor vitae, 2016 Fyz.popis 238 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, noty, faksimile ; 28 cm + 1 příloha (14 nečíslovaných stran) ISBN 978-80-7467-108-1 Číslo nár. bibl. cnb002836090 Poznámky Vydáno u příležitosti výstavy Tohle není poesie! (Zhroucení citů), konané v Litomyšli od 10. června do 10. července 2016 Jazyková pozn. Souběžný anglický text Dal.odpovědnost Gerboc, Martin, 1971- (Editor)
Předmět.hesla 20.-21. století * výtvarné umění - 20.-21. století * moderní umění * soukromé sbírky - Česko Forma, žánr katalogy výstav * monografie Konspekt 72/76 - Výtvarné umění MDT (437.3) , 069.5-027.551 , 7.036/.038 , 72/76 , (083.824) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina Ve volném výběru 72/76 - Výtvarné umění obecně Druh dok. KNIHY Sbírka Roberta Runtáka zaujímá svým rozsahem i tím, jak je založena, výjimečné místo na výtvarné scéně, a to nejen v českém, ale i ve středoevropském prostoru. Zahrnuje prestižní výběr současného českého umění doplněný o reprezentativní přesahy do minulosti, zároveň však i díla „ikon“ současného evropského umění. Kniha se soustřeďuje na téma těla ve výtvarném umění od jeho projekce až po jeho „řeč“. Postupně se tak dostáváme od těla jako nekonečného zdroje scénářů ustavičných změn a režírovaných her přes „zobjektivněné“ tělo podléhající iluzi realismu až k tělu jako výrazu zosobnělého traumatu, odrazu v zrcadle. Každý ze tří představených principů vypovídá o specifické zkušenosti pohledu, se kterou umělec k tělu přistupuje, a současně o interpretaci diváka, o jeho „pohledu na tělo“. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1