Počet záznamů: 1  

Formativní hodnocení ve výuce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Starý, Karel, 1961- - Autor
    Vydání první - 174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1001-6
      Laufková, Veronika - Autor
     pedagogická evaluace  hodnocení žáků  pedagogický výzkum
     kolektivní monografie
    SignaturaC 369.666
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 03.05.2024)C 369.666 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 24.05.2024)C 369.666   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 369.666 a   

    Údaje o názvuFormativní hodnocení ve výuce / Karel Starý, Veronika Laufková a kol.
    Záhlaví-jméno Starý, Karel, 1961- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2016
    Fyz.popis174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1001-6
    Číslo nár. bibl.cnb002799379
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Laufková, Veronika (Autor)
    Předmět.hesla pedagogická evaluace - Česko * hodnocení žáků - Česko * pedagogický výzkum - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.011/.012 , 37.091.26/.27 , 37.012 , (437.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Formativní hodnocení ve výuce
    Formativní hodnocení ve výuce
    Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.