Počet záznamů: 1
Vzdělání pohledem žáka se zdravotním postižením
Michková, Adéla, 1978- - Autor
1. vydání - 154 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
ISBN 978-80-244-4924-1
Monografie
Potměšil, Miloň, - Autor Tylšarová, Vladimíra - Autor Urbanovská, Eva - Autor
osoby se zdravotním postižením středoškolští studenti vzdělávání speciální vzdělávací potřeby pedagogický výzkum názory a postoje
kolektivní monografie dotazníkySignatura C 369.904 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Vzdělání pohledem žáka se zdravotním postižením / Adéla Hanáková, Miloň Potměšil, Vladimíra Tylšarová, Eva Urbanovská Záhlaví-jméno Michková, Adéla, 1978- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2015 Fyz.popis 154 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm ISBN 978-80-244-4924-1 Číslo nár. bibl. cnb002811614 Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Potměšil, Miloň, 1955- (Autor)
Tylšarová, Vladimíra (Autor)
Urbanovská, Eva (Autor)
Předmět.hesla osoby se zdravotním postižením * středoškolští studenti * vzdělávání * speciální vzdělávací potřeby * pedagogický výzkum - Česko * názory a postoje Forma, žánr kolektivní monografie * dotazníky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.26/.3 , 373.5.011.3-052 , 37.0 , 37.04 , 37.012 , 316.64 , (437.3) , (048.8:082) , (049.5) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Monografie je tematicky zaměřena do oblasti vzdělání a jeho hodnoty u cílové skupiny, kterou tvořili žáci se zdravotním postižením. Obsahem monografie jsou teoretická východiska a následující výzkum zaměřený na hodnotu vzdělání - popis vybraných faktorů u žáků se zdravotním postižením. Jako cílová skupina, byli vybráni žáci středních škol, kde studují žáci s různými druhy zdravotních postižení (sluchové, zrakové, tělesné). Výsledky by měly přispět nejen k poznání této specifické skupiny, ale také pomoci při hledání příležitostí pro motivaci a speciálněpedagogickou intervenci v její současné podobě. Cílem je vytvořit charakteristiku jednotlivých faktorů tvořících postoje ke vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1