Počet záznamů: 1
Sociální marketing
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vydání - 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-87500-80-4
Harantová, Lenka - Autor
sociální marketing sociální reklama
kolektivní monografieSignatura C 369.346 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 Fyz.popis 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm ISBN 978-80-87500-80-4 Číslo nár. bibl. cnb002829697 Poznámky 1000 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Harantová, Lenka (Autor)
Předmět.hesla sociální marketing * sociální reklama Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:364 , 659.1:364 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1