Počet záznamů: 1  

Sociální marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vydání - 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-87500-80-4
      Harantová, Lenka - Autor
     sociální marketing  sociální reklama
     kolektivní monografie
    SignaturaC 369.346
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 369.346 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 369.346   

    Údaje o názvuSociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016
    Fyz.popis254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-87500-80-4
    Číslo nár. bibl.cnb002829697
    Poznámky1000 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Harantová, Lenka (Autor)
    Předmět.hesla sociální marketing * sociální reklama
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:364 , 659.1:364 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Sociální marketing
    Sociální marketing
    Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.