Počet záznamů: 1  

Myslete jednoduše

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Segall, Ken - Autor
    1. vydání - 246 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-265-0523-5
      Hegedüsová, Romana - Překladatel
     podnikový management  marketing  tvůrčí myšlení  úspěch v podnikání
     monografie
    SignaturaC 370.286

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 370.2862681349796LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Unifikovaný název Think simple. Česky
    Údaje o názvuMyslete jednoduše : jak chytří porážejí komplikovanost / Ken Segall ; překlad: Romana Hegedüsová
    Osobní jméno Segall, Ken (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : BizBooks, 2016
    ISBN978-80-265-0523-5
    Číslo nár. bibl.cnb002833904
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    Dal.odpovědnost Hegedüsová, Romana (Překladatel)
    Předmět.hesla podnikový management * marketing * tvůrčí myšlení * úspěch v podnikání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658 , 658.8 , 159.954/.955 , 658:17.024.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather):“Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple – od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.”Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a – v neposlední řadě – být prostě elegantní. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...