Počet záznamů: 1  

Jak učit sám sebe

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Černý, Michal, 1987- - Autor
    1. vydání - 176 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0519-8
     učení  rozvoj myšlení  tvůrčí myšlení  trénink paměti
     příručky
    SignaturaC 368.987

    0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Jak učit sám sebe

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfo
    C 368.9872681344366LidickáLidická - půjčovnavypůjčený (Doba výp. 30 dní; do 11.09.2018)
    Údaje o názvuJak učit sám sebe : s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji / Michal Černý
    Osobní jméno Černý, Michal, 1987- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : BizBooks, 2016
    ISBN978-80-265-0519-8
    Číslo nár. bibl.cnb002831551
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Předmět.hesla učení - metody * rozvoj myšlení * tvůrčí myšlení * trénink paměti
    Forma, žánr příručky
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT 159.953.5 , 159.955 , 159.954/.955 , 159.953 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.9
    Druh dok.KNIHY
    Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují. Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá. V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například: • tvorba myšlenkových a konceptuálních map, • učení se příběhem, • jak efektivně číst online texty, • kreativní techniky psaní, • paměťové techniky, • vizualizace informací, • psaní poznámek v digitální podobě, • MOOC, • vlastní učební plán, • učení se prostřednictvím sociálních sítí atp. Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz