Počet záznamů: 1
Černý, Michal, 1987- - Autor
1. vydání - 176 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-265-0519-8
učení rozvoj myšlení tvůrčí myšlení trénink paměti
příručkySignatura C 368.987 Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost Údaje o názvu Jak učit sám sebe : s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji / Michal Černý Záhlaví-jméno Černý, Michal, 1987- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : BizBooks, 2016 Fyz.popis 176 stran : barevné ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-265-0519-8 Číslo nár. bibl. cnb002831551 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla učení - metody * rozvoj myšlení * tvůrčí myšlení * trénink paměti Forma, žánr příručky Konspekt 159.95 - Vyšší duševní procesy MDT 159.953.5 , 159.955 , 159.954/.955 , 159.953 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost Druh dok. KNIHY Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují. Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá. V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například: • tvorba myšlenkových a konceptuálních map, • učení se příběhem, • jak efektivně číst online texty, • kreativní techniky psaní, • paměťové techniky, • vizualizace informací, • psaní poznámek v digitální podobě, • MOOC, • vlastní učební plán, • učení se prostřednictvím sociálních sítí atp. Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1