Počet záznamů: 1  

Na co lidé slyší

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lancaster, Simon, 1972- - Autor
    Vydání 1. - 246 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-436-3
      Breuerová, Alena, - Překladatel
     mluvený projev  řečové dovednosti  rétorika  komunikační dovednosti  vůdcovství
     příručky
    SignaturaC 368.849
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Na co lidé slyší
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.849   

    Unifikovaný název Winning minds. Česky
    Údaje o názvuNa co lidé slyší : tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat / Simon Lancaster ; z anglického originálu Winning minds: secrets from the language of leadership ... přeložila Alena Breuerová
    Záhlaví-jméno Lancaster, Simon, 1972- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2016
    Fyz.popis246 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-436-3
    Číslo nár. bibl.cnb002831553
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Breuerová, Alena, 1962- (Překladatel)
    Předmět.hesla mluvený projev * řečové dovednosti * rétorika * komunikační dovednosti * vůdcovství
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 81'42 , 81'233 , 808.5 , 316.77:81'42 , 316.46 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Na co lidé slyší
    Praktická příručka jazyka velkých vůdců. Význam řečnického umění znali a studovali už staří Řekové. Poznatky současné neurovědy ve spojení s principy starými tisíce let posouvají toto studium a jeho praktické využití na novou úroveň. Simon Lancaster, jeden z předních světových expertů na komunikaci, který píše projevy stejně tak pro špičkové politiky jako pro manažery velkých firem, nabízí nový pohled na obor, jenž se v našich podmínkách na několik desetiletí ocitl mimo hlavní vývojové proudy. Principy tohoto umění však platit nepřestaly: vždy jde o to, jak působit na instinkty, emoce a logické myšlení posluchačů. Existují přitom určité osvědčené techniky a nástroje, jak toho lze dosáhnout (heslo „učit se, učit se, učit se“ je toho drobnou ukázkou). Tomu, kdo je zvládne, dávají velkou moc. A není to nic iluzorního: účinky jsou srovnatelné s drogami. Přestože se toto komunikační umění zrodilo v politice, jeho uplatnění v dnešním světě je daleko širší, ať již jde o právo, public relations, marketing, reklamu a média, ale třeba i o vědu. Lancaster nicméně zdůrazňuje jeho význam především v kontextu vedení lidí. Jak je přesvědčit? Jak je získat na svoji stranu? Co jim nabídnout? Jak se postarat, aby se cítili dobře? I když by nemělo jít o vítězství formy nad obsahem, kniha obsahuje řadu příkladů a informací, které mohou být užitečné jak pro ty, které si tento „tajný jazyk vůdců“ chtějí osvojit a pracovat s ním, tak pro ty, kteří se chtějí mít na pozoru před manipulací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.