Počet záznamů: 1
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální
Ošlejšková, Hana, 1956- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 310 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-6673-1
Vítková, Marie, - Autor
speciální pedagogika tělesně postižené děti speciální vzdělávací potřeby speciální školy
kolektivní monografieSignatura C 368.671 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální = Bases, conditions and strategies for teaching pupils with severe disabilities in special schools / Hana Ošlejšková, Marie Vítková et al. Par.title Bases, conditions and strategies for teaching pupils with severe disabilities in special schools Main entry-name Ošlejšková, Hana, 1956- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2013 Phys.des. 310 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-6673-1 National bibl. num. cnb002574353 Note 300 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Language note Česká a anglická resumé Another responsib. Vítková, Marie, 1947- (Author)
Subj. Headings speciální pedagogika * tělesně postižené děti * speciální vzdělávací potřeby * speciální školy Form, Genre kolektivní monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 376 , 316.344.6-056.26/.29-053.2 , 37.04 , 376.1 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1