Počet záznamů: 1  

Umění režiséra


  1.  Popov, Aleksej Dmitrijevič, 1892-1961 - Autor
    1. vyd. - Praha : Orbis, 1962 - 244, [3] s. : [25] s. fot. a obr. příl. ; 8°
    Knihovna divadelní tvorby
      Šmeralová, Eva - Překladatel   Adámek, Vladimír, - Překladatel
     divadelní režie
     studie
    SignaturaC 43.833

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Umění režiséra
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 43.8332680461842LidickáSkladDoba výp. 30 dní
    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuUmění režiséra / Aleksej Dmitrijevič Popov ; Z rus. orig. Chudožestvennaja celostnosť spektaklja přel. Eva Šmeralová a Vladimír Adámek
    AnotaceVynikající sovětský režisér, jenž se zapsal i do dějin českého divadla podnětnou inscenací Vichřice v Divadle čs. armády, věnuje svou knihu složitému procesu vytváření umělecky celistvého představení a snaží se zdůvodnit i prozkoumat, čím jí lze dosáhnout. V jednotlivých kapitolách zobecňuje získané zkušenosti z režijní práce, sleduje především úkoly a funkce režiséra, ale i výtvarníka, herce a jiných činitelů a všímá si i divákova podílu na konečném výsledku představení.
    Osobní jméno Popov, Aleksej Dmitrijevič, 1892-1961 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Orbis, 1962 (KNT 2)
    Číslo nár. bibl.cnb000474205
    Edice Knihovna divadelní tvorby
    PoznámkyPozn.. S il. v textu. Obálka a vazba: Jaroslav Zelenka. 2500 výt.
    Dal.odpovědnost Šmeralová, Eva (Překladatel)
    Adámek, Vladimír, 1921-1990 (Překladatel)
    Předmět.hesla divadelní režie
    Forma, žánr studie
    Konspekt792 - Divadlo. Divadelní představení
    MDT (048.8) , 792.027.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Druh dok.KNIHY
    Vynikající sovětský režisér, jenž se zapsal i do dějin českého divadla podnětnou inscenací Vichřice v Divadle čs. armády, věnuje svou knihu složitému procesu vytváření umělecky celistvého představení a snaží se zdůvodnit i prozkoumat, čím jí lze dosáhnout. V jednotlivých kapitolách zobecňuje získané zkušenosti z režijní práce, sleduje především úkoly a funkce režiséra, ale i výtvarníka, herce a jiných činitelů a všímá si i divákova podílu na konečném výsledku představení.
    Loading...