Počet záznamů: 1  

Média v tekutých časech

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Moravec, Václav, 1974- - Autor
    Vydání první - 188 stran : ilustrace (převážně barevné), 1 mapa ; 24 cm
    ISBN 978-80-200-2572-2
    Společnost ;
    21. století
     masmédia  audiovizuální média  digitální média  masmédia a společnost  vliv médií
     monografie
    SignaturaC 368.594

    0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Média v tekutých časech

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 368.5942681342839LidickáLidická - půjčovnavypůjčený (Doba výp. 30 dní; do 20.03.2020)
    Údaje o názvuMédia v tekutých časech : konvergence audiovizuálních médií v ČR / Václav Moravec
    Část názvuKonvergence audiovizuálních médií v ČR
    Osobní jméno Moravec, Václav, 1974- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Academia, 2016
    ISBN978-80-200-2572-2
    Číslo nár. bibl.cnb002765219
    Edice Společnost (Academia) ; 13
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 21. století * masmédia - 21. století * audiovizuální média * digitální média * masmédia a společnost * vliv médií
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.774 , 316.774-028.26 , 316.774:004.9 , 316.774:316.3 , 316.774:316.776.33 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace Média v tekutých časech se snaží zasadit nejen tyto pojmy do českého kontextu, zabývá se digitální mediamorfózou, resp. jejími vybranými důsledky v ČR. Přibližuje změny v chování uživatelů audiovizuálních médií: kupříkladu na masovém nástupu nového typu sociálního aktéra produživatele, jenž kombinuje role producenta a uživatele, na domestikaci technologických novinek, jakými jsou tzv. chytré televizory a mobilní telefony. Jaká je podoba tuzemské digitální propasti? Co si představit pod pojmem glokalizace? I na tyto otázky se pokouší kniha hledat odpovědi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...