Počet záznamů: 1  

Tandemové divadlo - tandemové lekce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jebavá, Kateřina, 1976- - Autor
    Vydání první - 201 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-7460-092-0
    Výběrová řada doktorských spisů
    2011-2020
     neslyšící  rodiče a děti  dramaterapie  alternativní a augmentativní komunikace  akční výzkum
     monografie  případové studie
    SignaturaC 368.241
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Tandemové divadlo - tandemové lekce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.241   

    Údaje o názvuTandemové divadlo - tandemové lekce : prvky a nástroje dramatického umění jako prostředek komunikace v rodině dítěte se sluchovým postižením / Kateřina Jebavá
    Záhlaví-jméno Jebavá, Kateřina, 1976- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelBrno : JAMU, 2016
    Fyz.popis201 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7460-092-0
    Číslo nár. bibl.cnb002793099
    Edice/vedl.záhl. Janáčkova akademie múzických umění. Výběrová řada doktorských prací
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 2011-2020 * neslyšící * rodiče a děti * dramaterapie * alternativní a augmentativní komunikace * akční výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr monografie * případové studie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.362.1-055.52-055.62 , 316.344.6-056.263 , 364.622-785.4:792 , 316.772-028.82 , 303.442.2 , (437.3) , (048.8) , (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Tandemové divadlo - tandemové lekce
    Publikace řeší otázky spojené s využitím prostředků dramatického umění jako prostředků komunikace mezi intaktním rodičem a dítětem se sluchovým postižením. Teoretická část práce se zabývá pojmenováním těch prostředků dramatického umění, které je možné využít jako nástroje tandemové komunikace. K analýze procesu tvůrčí spolupráce s neslyšící kolegyní při přípravě a provádění edukativních tandemových lekcí s dramaterapeutickým přesahem v rodinách dětí, které jsou sluchově postižené, přistupuji metodami akčního výzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.