Počet záznamů: 1  

Psychologie školní šikany

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Janošová, Pavlína, 1973- - Autor
    Vydání 1. - 415 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-2992-3
    Psyché
      Kollerová, Lenka, - Autor   Zábrodská, Kateřina, - Autor   Kressa, Jiří, - Autor   Dědová, Mária - Autor
     školní psychologie  násilí ve škole  šikana  dětská agresivita  rizikové chování  skupinové chování  prevence (sociální problémy)
     kolektivní monografie
    SignaturaC 368.195
    Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Psychologie školní šikany
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.195   

    Údaje o názvuPsychologie školní šikany / P. Janošová, L. Kollerová, K. Zábrodská, J. Kressa, M. Dědová
    Záhlaví-jméno Janošová, Pavlína, 1973- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelPraha : Grada, 2016
    Fyz.popis415 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2992-3
    Číslo nár. bibl.cnb002800392
    Edice Psyché (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Kollerová, Lenka, 1978- (Autor)
    Zábrodská, Kateřina, 1979- (Autor)
    Kressa, Jiří, 1970- (Autor)
    Dědová, Mária (Autor)
    Předmět.hesla školní psychologie * násilí ve škole * šikana * dětská agresivita * rizikové chování * skupinové chování * prevence (sociální problémy)
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení
    MDT 37.013.77 , 364.63-057.87 , 364.636 , 616.89-008.444.9-053.2 , 316.624 , 316.454.3 , 37.03:364-212
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Druh dok.KNIHY
    Psychologie školní šikany
    Autoři si dali za cíl poskytnout přehled poznatků o šikaně jako o komplikovaném jevu, o teoriích, jež postihují jeho jednotlivé stránky, o výzkumných metodách i konkrétních problémových situacích, které jsou pro ni typické. Jejich výsledky shromážděné teoretickým bádáním a empirickým výzkumem jsou nesporným přínosem pro českou agresologii a sociální psychologii. Při analýze problematiky šikany mezi dětmi a mládeží vycházejí z nejnovějších teorií lidské agrese, vývojové psychologie a psychologie dětských skupin. Zaměřují se na především na méně závažné formy šikany, vyčleňování a ignorování, se kterými se učitelé a žáci setkávají ve většině školních tříd. Jen v menší míře se věnují pokročilé šikaně. Všechny poznatky demonstrují na příkladech z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.