Počet záznamů: 1  

Jihočeský kraj v globální ekonomice

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Váchal, Jan, 1946- - Autor
    1. vydání - 291 stran : grafy ; 21 cm
    ISBN 978-80-86277-82-0
    2004-2016
     regionální rozvoj  zemědělská výroba  potravinářský průmysl  malé a střední podnikání  cestovní ruch  trh práce  globalizace
     Jihočeský kraj (Česko : 2000-)
     kolektivní monografie
    SignaturaC 368.113
    Umístění 332 - Regionální ekonomika
    Jihočeský kraj v globální ekonomice
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.113   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 368.113 P   

    Údaje o názvuJihočeský kraj v globální ekonomice / Jan Váchal et al.
    Záhlaví-jméno Váchal, Jan, 1946- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Setoutbooks.cz, 2016
    Fyz.popis291 stran : grafy ; 21 cm
    ISBN978-80-86277-82-0
    Číslo nár. bibl.cnb002797554
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla 2004-2016 * regionální rozvoj - Česko * zemědělská výroba - Česko * potravinářský průmysl - Česko * malé a střední podnikání - Česko * cestovní ruch - Česko * trh práce - Česko * globalizace * Jihočeský kraj (Česko : 2000-)
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT 332.055.2 , 631.15 , 663/664 , 658.114-022.54/.55 , 338.48 , 331.5 , 316.422 , (437.319) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru332 - Regionální ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Jihočeský kraj v globální ekonomice
    V odborné kolektivní monografii jsou popsány hlavní sektory jihočeské ekonomiky v období od roku 2004 do současnosti a zaměřuje se na vliv globalizace a globalizačních procesů, analýzu trhu práce, malého a středního podnikání, analýzu inovačních aktivit firem, zemědělské výroby a potravinářského průmyslu. Věnuje se též uplatnění regionálních potravin jako jednoho z prvků moderní gastronomie a motivaci k cestě jako determinující podmínky úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu. Souhrnným způsobem též popisuje spolupráci s Ruskou federací. Zkoumání oblasti managementu zahrnuje analýzu stakeholderů malých a středních firem, analýzu řízení lidských zdrojů a investic do lidského kapitálu, včetně analýzy jazykového vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.