Počet záznamů: 1  

Metody pedagogického výzkumu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chráska, Miroslav, 1942- - Autor
    2., aktualizované vydání - 254 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5326-3
    Pedagogika
     pedagogický výzkum  kvantitativní metody
     učebnice
    SignaturaC 368.043
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 01.07.2024)C 368.043 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 368.043   

    Údaje o názvuMetody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu / Miroslav Chráska
    Část názvuZáklady kvantitativního výzkumu
    Záhlaví-jméno Chráska, Miroslav, 1942- (Autor)
    Údaje o vydání2., aktualizované vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2016
    Fyz.popis254 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5326-3
    Číslo nár. bibl.cnb002803452
    Edice Pedagogika (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla pedagogický výzkum * kvantitativní metody
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.012 , 519.8 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    PobočkaRezervace
    Lidická0
    Lidická volný výběr1
    Celkem1
    Metody pedagogického výzkumu
    Metody pedagogického výzkumu
    Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata:• otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření• statistické metody používané při testování hypotéz• nejčastěji používané metody sběru dat. Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.