Počet záznamů: 1
Činnosti venku a v přírodě v předškolním vzdělávání
Jančaříková, Kateřina, 1970- - Autor
1. vyd. - Praha : Raabe, c2013 - 141 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-7496-071-0
Komplexní metodiky jednotlivých oblastí předškolního vzdělávání
Kapuciánová, Magdaléna, - Autor
předškolní výchova výchova v přírodě hry v přírodě environmentální výchova a vzdělávání
metodické příručkySignatura C 367.973 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Údaje o názvu Činnosti venku a v přírodě v předškolním vzdělávání / Kateřina Jančaříková, Magdalena Kapuciánová Záhlaví-jméno Jančaříková, Kateřina, 1970- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Raabe, c2013 Fyz.popis 141 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7496-071-0 Číslo nár. bibl. cnb002537107 Edice Komplexní metodiky jednotlivých oblastí předškolního vzdělávání Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Kapuciánová, Magdaléna, 1975- (Autor)
Předmět.hesla předškolní výchova * výchova v přírodě * hry v přírodě * environmentální výchova a vzdělávání Forma, žánr metodické příručky Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 373.2 , 37.033 , 796.1 , 502:37.03 , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Druh dok. KNIHY Publikace Činnosti venku a v přírodě je určena učitelkám mateřských škol a rodičům dětí předškolního věku. Motivuje k aktivnímu objevování světa kolem nás, k bádání i k vyprávění, vyzývá ke hře pod širým nebem. Autorky Kateřina Jančaříková (vysokoškolský pedagog, environmentalista) a Magdalena Kapuciánová (ředitelka MŠ Semínko v Toulcově dvoře) v ní předkládají v praxi ověřené aktivity, klidné i akční, pro dny sluneční i deštivé. Svět je plný příležitostí ke hře, pozorování, práci – využijme je a vyprávějme si o nich. V první, teoretické části se seznámíme s konceptem „třetí učitel“, s informálním vzděláváním, nastíníme pozitiva i rizika pobytu venku, ukážeme příklad bezpečnostních opatření, představíme osvědčené tipy na vybavení a zařízení prostředí maximálně inspirujícího ke spontánním činnostem a doporučíme odzkoušená pravidla. Druhá, podstatně rozsáhlejší část je praktickým nápadníkem krátkodobých a dlouhodobých aktivit, které lze provádět kdekoli a nejsou k nim potřeba žádné složité, nákladné nebo špatně dostupné pomůcky. Vybrány jsou jak herní, tak badatelské aktivity. Při jejich realizaci si děti uvědomují, jak to funguje v přírodě, a učí se respektovat nejen přírodu a její součásti, ale i spolužáky a samy sebe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1