Počet záznamů: 1  

Učíme děti myslet a mluvit, aneb, Ví to každá kapka

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Weinberger, Jiří, 1946- - Autor
    1. vydání - 104 stran : ilustrace (převážně barevné), noty ; 30 cm
    ISBN 978-80-266-0973-5
      Hovorková, Pavla - Ilustrátor
     čeština  čtení  jazykové hry  rozvoj myšlení  děti školního věku
     poezie  říkadla  příručky
    SignaturaB 55.710
    Umístění 811.162.3 - Čeština
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 10.05.2024)B 55.710 b   

    Údaje o názvuUčíme děti myslet a mluvit, aneb, Ví to každá kapka / Jiří Weinberger ; ilustrovala Pavla Hovorková
    Část názvuVí to každá kapka
    Záhlaví-jméno Weinberger, Jiří, 1946- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Edika, 2016
    Fyz.popis104 stran : ilustrace (převážně barevné), noty ; 30 cm
    ISBN978-80-266-0973-5
    Číslo nár. bibl.cnb002798846
    Poznámky k uživatelskému určeníPro děti od 5 do 12 let, pro rodiče, školy a kroužky
    Dal.odpovědnost Hovorková, Pavla (Ilustrátor)
    Předmět.hesla čeština * čtení * jazykové hry * rozvoj myšlení * děti školního věku
    Forma, žánr poezie * říkadla * příručky
    Konspekt811.162.3 - Čeština
    MDT 811.162.3 , 37.016:028-028.31 , 81:371.382 , 159.955 , 316.346.32-053.5 , (0:82-1) , (0:82-193) , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru811.162.3 - Čeština
    Druh dok.KNIHY
    Staň se básníkem! Vymysli jedinečné básničky a říkanky! Kniha obsahuje 101 básniček. Žádná z nich není uzavřená konzerva, všechny přetékají do okolního světa a okolní svět se vlévá do nich. Na první pohled to ukazují ilustrace, které si svým někde barevným, někde černobílým jazykem s básničkami povídají. Povídat si však nemusejí jen autor veršů a malířka, ale i čtenáři. Pro rodiče, prarodiče, starší sourozence, učitele, vedoucí kroužků, zkrátka pro všechny dospělé a dospělejší, jsou v této knize na mnoha místech za básničkami rozesety náměty, jak si s dětmi nad verši a nad obrázky pohrát, jak se přitom něco dalšího dozvědět, jak si něco ochutnat, prožít, a třeba i domyslet, napsat a nakreslit po svém. Některé aktivity se skládají z několika kroků. Vedoucí hry může buď odhadnout, anebo raději vyzkoušet, co které dítě zvládne. Zdůrazněme, že u žádné hry není na prvním místě zvítězit, nýbrž zúčastnit se – to z pohledu dítěte. Z pohledu vedoucího hry je hlavním cílem probudit zájem, zvídavost, zvědavost a spontánní pozornost. S vědomím, že co se nepodaří teď, může se podařit příště. Celá kniha je prostoupena heslem CO NEJČASTĚJI SI ČTĚME NAHLAS, a to nejen kvůli nácviku správné výslovnosti, nejen proto, abychom si při navazujících aktivitách pěkně užili jeden druhého, ale také, a možná hlavně, proto, že každý dobře napsaný verš i každá dobře napsaná věta mají v sobě gesto. Bez něj text nežije naplno. Povšimnout bychom si měli i toho, když si najednou jeden pro druhého nad některou stránkou této knihy zahrajeme malý literárně-hudebně-výtvarně-pohybový kabaret. Nad touto knihou by se měli setkávat lidé všech generací, tedy nejen děti od 5 do 12 let, ale všichni konzumenti poezie od 2 do 99. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.