Počet záznamů: 1  

Organizační klima fakult připravujících učitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 - 163 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-3863-4
    Monografie
      Grecmanová, Helena, - Autor
     vysoké školy  pedagogické fakulty  vysokoškolští učitelé  klima školy  management školy  dotazníky
     kolektivní monografie
    SignaturaC 389.535
    Umístění 378 - Vysoké školství
    Organizační klima fakult připravujících učitele
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 389.535   

    Údaje o názvuOrganizační klima fakult připravujících učitele / Helena Grecmanová ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013
    Fyz.popis163 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3863-4
    Číslo nár. bibl.cnb002539874
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Grecmanová, Helena, 1959- (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla vysoké školy * pedagogické fakulty * vysokoškolští učitelé * klima školy * management školy * dotazníky
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt378 - Vysoké školy
    MDT 378 , 378.096:37.01 , 378.011.3-051 , 37.064 , 37.091:005.25 , 303.622 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru378 - Vysoké školství
    Druh dok.KNIHY
    Organizační klima fakult připravujících učitele
    Kniha seznamuje s organizačním klimatem vysokoškolského prostředí se zaměřením na pedagogické fakulty či fakulty připravující učitele. Jednotlivé kapitoly reflektují výzvy Boloňského procesu, charakterizují náplň práce akademických pracovníků a zabývají se teoretickými východisky percepce organizačního klimatu vysokých škol a fakult. Významným přínosem je seznámení s vlastním výzkumem, s tvorbou a ověřením výzkumných nástrojů. Stěžejní část je proto věnována popisu etap vývoje dotazníků percepce organizačního klimatu akademickými pracovníky, způsobům jejich ověřování a koncipování archu polostrukturovaného rozhovoru pro výzkum percepce organizačního klimatu fakult připravujících učitele jejich vedením. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.