Počet záznamů: 1  

Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mrázková, Jana - Autor
    64 stran ; 25 cm
    ISBN 978-80-7481-032-9
      Kucharská, Anna, - Autor
    Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb (projekt)
    2013 2011-2020
     speciální pedagogové  asistenti pedagogů  pedagogická komunikace
     zprávy
    SignaturaB 55.593
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.04.2024)B 55.593   

    Údaje o názvuSpolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III / Jana Mrázková, Anna Kucharská a kol.
    Záhlaví-jméno Mrázková, Jana (Autor)
    NakladatelPraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2014
    Fyz.popis64 stran ; 25 cm
    ISBN978-80-7481-032-9
    Číslo nár. bibl.cnb002693968
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Kucharská, Anna, 1963- (Autor)
    Předmět.hesla Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb (projekt) * 2013 * 2011-2020 * speciální pedagogové - Česko - 2011-2020 * asistenti pedagogů - Česko - 2011-2020 * pedagogická komunikace
    Forma, žánr zprávy
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 376.112.4 , 37.011.3-051-021.633 , 316.772.4:37 , (437.3) , (047)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III
    Metodická zpráva projektu RAMPS-VIP III vychází ze šetření, které realizovali školní speciální pedagogové v průběhu roku 2013, a to ve školách, kde působí asistenti pedagoga. Metodou pozorování v hodinách a rozhovory s asistenty pedagoga byly školními speciálními pedagogy zjišťovány formy a metody práce asistenta pedagoga v hodině i mimo ni a jejich potřeby podpory a spolupráce s pracovníky školního poradenského pracoviště. Provedeno bylo 111 pozorování, s využitím Pozorovacího archu autorek Mrázková, Kucharská (2013), získaná data byla autorkám předávána metodiky školních speciálních pedagogů prostřednictvím on-line záznamové verze. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.