Počet záznamů: 1  

Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kogon, Kory - Autor
    Vydání 1. - 215 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-422-6
      England, Breck, - Autor   Schmidt, Julie - Autor   Lisa, Aleš, - Překladatel
     osobní prezentace  veřejné vystupování  sebeřízení  komunikační dovednosti  interpersonální komunikace
     příručky
    SignaturaC 366.650
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 366.650   

    Unifikovaný název Presentation advantage. Česky
    Údaje o názvuPřesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda / Kory Kogon, Breck England, Julie Schmidt ; z anglického originálu Presentation advantage: how to inform and persuade any audience ... přeložil Aleš Lisa
    Záhlaví-jméno Kogon, Kory (Autor)
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2016
    Fyz.popis215 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-422-6
    Číslo nár. bibl.cnb002786093
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost England, Breck, 1952- (Autor)
    Schmidt, Julie (Autor)
    Lisa, Aleš, 1956- (Překladatel)
    Předmět.hesla osobní prezentace * veřejné vystupování * sebeřízení * komunikační dovednosti * interpersonální komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.625 , 808.51 , 159.923.5 , 316.77:81'42 , 316.772.4 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda
    Nejnovější publikace z dílny autorů společnosti FranklinCovey je určena každému, kdo chce důsledně rozvinout jednu z klíčových schopností a dovedností nezbytných v současném světě byznysu – zaujmout a účinně sdělit vše, co chceme, aby se ostatní dozvěděli a přimět posluchače, aby jednali tak, jak potřebujeme. Autoři přinášejí praktický model umožňující přednášejícímu získat a udržet pozornosti posluchačů a především prostřednictvím prezentace efektivně dosáhnout svého cíle. Kniha nabízí množství neocenitelných, zcela konkrétních a snadno využitelných rad a doporučení, podložených jak nejnovějšími výzkumy, tak mnohaletou zkušeností autorů s jejich praktickým uplatněním. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.