Počet záznamů: 1  

České děti jako čtenáři

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Prázová, Irena - Autor
    První vydání - 135 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7491-492-8, ISBN 978-80-7050-653-0
      Homolová, Kateřina - Autor   Landová, Hana, - Autor   Richter, Vít, - Autor
    2011-2020 2013-2014
     dětská četba  dětské čtenářství  výchova ke čtenářství  dětští čtenáři  čtenářská gramotnost  knihovny
     kolektivní monografie  výzkumné zprávy
    SignaturaC 365.952
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    České děti jako čtenáři
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 365.952 ČD   

    Údaje o názvuČeské děti jako čtenáři / Irena Prázová, Kateřina Homolová, Hana Landová, Vít Richter
    Záhlaví-jméno Prázová, Irena (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelBrno : Host ; Praha : Národní knihovna České republiky, 2014
    Fyz.popis135 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7491-492-8
    978-80-7050-653-0 Kč 249,00
    Číslo nár. bibl.cnb002765758
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Homolová, Kateřina (Autor)
    Landová, Hana, 1978- (Autor)
    Richter, Vít, 1949- (Autor)
    Předmět.hesla 2011-2020 * 2013-2014 * dětská četba - Česko - 2011-2020 * dětské čtenářství - Česko - 2011-2020 * výchova ke čtenářství - Česko - 2011-2020 * dětští čtenáři - Česko * čtenářská gramotnost * knihovny - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie * výzkumné zprávy
    Konspekt028 - Čtení. Četba
    MDT 028.5 , 028.1-053.2 , 028.6 , 028.5-053.5 , 028.1 , 026/027 , (437.3) , (048.8:082) , (047.31)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Druh dok.KNIHY
    České děti jako čtenáři
    Čtou děti? Co čtou a kolik toho přečtou? Obstojí vůbec kniha a čtení v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny České republiky. Výzkum se zaměřil jak na vztah dětí k četbě, tak na specifika čtenářského chování (jako je například vnímání čtení knih dětmi, frekvence čtení, žánrové preference atd.). Důraz byl rovněž kladen na analýzu rodiny a školy, jež mají na děti v tomto směru největší vliv. Zvláštní pozornost byla věnována také vztahu dětí ke knihovnám. Závěrem kniha shrnuje doporučení vyplývající z tohoto výzkumu, na jejichž základě by mohli rodiče, učitelé či knihovníci podpořit rozvoj dětského čtenářství. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.