Počet záznamů: 1
Olins, Wally, 1930-2014 - Autor
200 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 24 cm
ISBN 978-80-7529-047-2
Havlíček, Petr - Překladatel
obchodní značky marketing
příručkySignatura C 366.045 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Unifikovaný název Brand new. Česky Údaje o názvu Brand new : nová podoba značek / Wally Olins ; z anglického originálu Brand new ... přeložil Petr Havlíček Záhlaví-jméno Olins, Wally, 1930-2014 (Autor) Nakladatel V Praze : Slovart, 2016 Fyz.popis 200 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-7529-047-2 Číslo nár. bibl. cnb002777177 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Český text Dal.odpovědnost Havlíček, Petr (Překladatel)
Předmět.hesla obchodní značky * marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.626 , 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1