Počet záznamů: 1  

Příručka mentoringu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lacina, Lubor, 1969- - Autor
    První vydání - 201 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7485-067-7
      Rozmahel, Petr, - Autor   Kominácká, Jitka, - Autor
     vzdělávání učitelů  mentorství  aktivizační metody ve výuce  informační a komunikační technologie ve vzdělávání
     metodické příručky
    SignaturaC 365.958
    Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Příručka mentoringu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 365.958   

    Údaje o názvuPříručka mentoringu : posilování mentorských kapacit pedagogů / Lubor Lacina, Petr Rozmahel, Jitka Kominácká
    Název na hřbetuPříručka mentoringu - posilování mentorských kapacit pedagogů
    Záhlaví-jméno Lacina, Lubor, 1969- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelBrno : Barrister & Principal, 2016
    Fyz.popis201 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7485-067-7 Kč 245,00
    Číslo nár. bibl.cnb002777229
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Rozmahel, Petr, 1977- (Autor)
    Kominácká, Jitka, 1969- (Autor)
    Předmět.hesla vzdělávání učitelů - Česko * mentorství * aktivizační metody ve výuce * informační a komunikační technologie ve vzdělávání
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt377 - Odborné vzdělávání
    MDT 37.091.31-059.1 , 37.091.313 , (437.3) , 377.8 , 37.0:004 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLInteraktivní cvičení, rozšiřující texty, powerpointové prezentace a kontrolní otázky na:
    Ve volném výběru377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Druh dok.KNIHY
    Příručka mentoringu
    Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.