Počet záznamů: 1  

Multikulturní výchova v procesu literární komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kusá, Jana, 1984- - Autor
    1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014 - 136 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-4412-3, ISBN 978-80-244-4864-0
    Odborná publikace
     literární komunikace  literární výchova  multikulturní výchova  pedagogický výzkum  literární texty  integrovaná výuka  základní školy
     monografie
    Multikulturní výchova v procesu literární komunikace
    Údaje o názvuMultikulturní výchova v procesu literární komunikace / Jana Kusá
    Záhlaví-jméno Kusá, Jana, 1984- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014
    Fyz.popis136 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-4412-3 neprodejné
    978-80-244-4864-0
    Číslo nár. bibl.cnb002681611
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Odborné publikace
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta
    Předmět.hesla literární komunikace * literární výchova * multikulturní výchova * pedagogický výzkum * literární texty * integrovaná výuka * základní školy
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 82:37.016 , 801.82 , 316.72/.75:37.035 , 37.012 , 316.77:82 , 371.314.6 , 373.3 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Multikulturní výchova v procesu literární komunikace
    Monografie předkládá koncepční rámec multikulturní literární výchovy a mapuje současný stav a možnosti implementace multikulturních témat do literární výchovy v sekundárním školství. Teoretická analýza přináší vymezení kultury, multikulturní výchovy a její konceptuální báze. Autorka se dále věnuje postavení literární výchovy v současném vzdělávání a pojednává o možnostech propojení vzdělávacích obsahů multikulturní a literární výchovy. Posuzuje také roli čítanky a učitele při zavádění multikulturní výchovy do edukačního procesu. V další části textu prezentuje výsledky dvou výzkumných šetření, a to obsahové analýzy čítankových souborů z hlediska jejich multikulturních aspektů a dotazníkového šetření s učiteli literární výchovy, které zachycuje aktuální stav multikulturní literární výchovy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.