Počet záznamů: 1  

Už čteme a píšeme sami

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Černá, Karla - Autor
    1. vyd. - Plzeň : Fraus, 2012 - 84 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-7238-197-5, ISBN 978-80-7489-240-0
      Havel, Jiří, - Autor   Grycová, Martina - Autor   Vhrsti, - Ilustrátor
     čeština  čtení  projektové vyučování
     učebnice základních škol
    Údaje o názvuUž čteme a píšeme sami : český jazyk 1 - genetická metoda : učebnice 2 pro 1. ročník základní školy / Karla Černá, Jiří Havel, Martina Grycová ; ilustrace Vhrsti
    Část názvuČeský jazyk 1 - genetická metoda
    AnotaceDruhá, plnobarevná pracovní učebnice přechází k malé abecedě, po níž jsou zařazeny texty ke čtení a projekty. Obojí napomáhá jak k celostnímu jazykovému rozvoji dítěte, tak ke zvyšování samostatnosti v jeho ústním i písemném projevu. Novinkou je projektová část, v níž se žáci naučí funkčně využít nabytých vědomostí při řešení běžných situací. K rozvoji vizuální komunikace, které lze zjednodušeně vyjádřit jako dovednost „číst" obrazové sdělení, přispívá množství ilustrací a fotografií.
    Osobní jméno Černá, Karla (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePlzeň : Fraus, 2012
    ISBN978-80-7238-197-5
    978-80-7489-240-0
    Číslo nár. bibl.cnb002368152
    PoznámkyKNIHA JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ !!!. Součásti díla jsou též: Začínáme číst a psát, Uvolňovací cviky, Písanka 1-3, Příručka učitele a CD
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Havel, Jiří, 1968- (Autor)
    Grycová, Martina (Autor)
    Vhrsti, 1975- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla čeština * čtení * projektové vyučování
    Forma, žánr učebnice základních škol
    Konspekt811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.091.313 , 811.162.3 , 37.016:028-028.31 , (075.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Druhá, plnobarevná pracovní učebnice přechází k malé abecedě, po níž jsou zařazeny texty ke čtení a projekty. Obojí napomáhá jak k celostnímu jazykovému rozvoji dítěte, tak ke zvyšování samostatnosti v jeho ústním i písemném projevu. Novinkou je projektová část, v níž se žáci naučí funkčně využít nabytých vědomostí při řešení běžných situací. K rozvoji vizuální komunikace, které lze zjednodušeně vyjádřit jako dovednost „číst" obrazové sdělení, přispívá množství ilustrací a fotografií. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz