Počet záznamů: 1  

Slovník politického managementu a volebního marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kubáček, Jan, 1981- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2012 - 103 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-4013-3, ISBN 978-80-247-8179-2
     politický marketing  politická kampaň  volební kampaň  oborová terminologie
     terminologické slovníky  výkladové slovníky
    Údaje o názvuSlovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček
    Osobní jméno Kubáček, Jan, 1981- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    ISBN978-80-247-4013-3
    978-80-247-8179-2
    Číslo nár. bibl.cnb002390559
    PoznámkyKNIHA JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * oborová terminologie
    Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky
    Konspekt32 - Politika
    MDT 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 324:342.849.2 , 81'373.46 , (038)81 , (038.072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...