Počet záznamů: 1
Scherer, Hermann, 1964- - Autor
1. české vyd. - Praha : Grada, 2012 - 138 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4024-9, ISBN 978-80-247-7620-0
prodej psychologie prodeje obchodní komunikace rozhovor obchodní úspěch
příručkyUmístění Údaje o názvu 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů : tipy a příklady pro praxi / Hermann Scherer ; [překlad Zdeněk Michna] Variantní názvy Dvanáct fází úspěšných prodejních rozhovorů Záhlaví-jméno Scherer, Hermann, 1964- (Autor) Údaje o vydání 1. české vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 138 s. ; 21 cm ISBN 978-80-247-4024-9 978-80-247-7620-0 Číslo nár. bibl. cnb002257698 Poznámky Přeloženo z němčiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Ganz einfach verkaufen. Die 12 Phasen des professionellen Verkaufsgesprächs Předmět.hesla prodej * psychologie prodeje * obchodní komunikace * rozhovor * obchodní úspěch Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8:005.32 , 316.776 , 303.62 , 339:17.024.4 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1