Počet záznamů: 1  

Marketing a management muzeí a památek

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kesner, Ladislav, 1961- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2005 - 304 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-1104-4, ISBN 978-80-247-6364-4
    Expert
     muzea  kulturní instituce a organizace  kulturní památky  marketing  strategický management  management kultury
     monografie
    SignaturaC 402.392
    Umístění 069 - Muzea. Muzeologie. Výstavy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 402.392   

    Údaje o názvuMarketing a management muzeí a památek / Ladislav Kesner
    Záhlaví-jméno Kesner, Ladislav, 1961- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2005
    Fyz.popis304 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-1104-4
    978-80-247-6364-4
    Číslo nár. bibl.cnb001569129
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla muzea * kulturní instituce a organizace * kulturní památky * marketing * strategický management * management kultury
    Forma, žánr monografie
    Konspekt069 - Muzea. Muzeologie. Muzejnictví. Výstavy
    MDT 069 , 316.7:061 , 904 , 658.8 , 304.2/.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru069 - Muzea. Muzeologie. Výstavy
    Druh dok.KNIHY
    Marketing a management muzeí a památek
    Marketing a management muzeí a památek
    Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.