Počet záznamů: 1
Pokorný, Pavel, 1975- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - 224 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-2254-2, ISBN 978-80-247-6347-7
Průvodce
multimediální aplikace programování Microsoft DirectX (knihovna-software)
příručkyUmístění Údaje o názvu DirectX : začínáme programovat / Pavel Pokorný Název na hřbetu DirectX - začínáme programovat Záhlaví-jméno Pokorný, Pavel, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2008 Fyz.popis 224 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2254-2 978-80-247-6347-7 Číslo nár. bibl. cnb001790901 Edice Průvodce (Grada) Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla multimediální aplikace * programování * Microsoft DirectX (knihovna-software) Forma, žánr příručky Konspekt 004.4/.6 - Programování. Software MDT 004.9.032.6 , 004.42 , 004.42Direct , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200803/contents/nkc20081790901_1.pdf Druh dok. KNIHY Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1