Počet záznamů: 1
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
Nový, Ivan, 1956- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2006 - 159 s. ; 24 cm
ISBN 80-247-1321-7, ISBN 978-80-247-6287-6
Manažer. Prodej
Petzold, Jörg - Autor
management prodeje psychologie prodeje řízení vztahů se zákazníky obchodní komunikace
příručkyUmístění Údaje o názvu (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold Variantní názvy Nespokojený zákazník - náš cíl?! Záhlaví-jméno Nový, Ivan, 1956- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2006 Fyz.popis 159 s. ; 24 cm ISBN 80-247-1321-7 978-80-247-6287-6 Číslo nár. bibl. cnb001661001 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Petzold, Jörg (Autor)
Předmět.hesla management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.811 , 658.8:005.32 , 005.346 , 316.776 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1