Počet záznamů: 1  

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Nový, Ivan, 1956- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2006 - 159 s. ; 24 cm
    ISBN 80-247-1321-7, ISBN 978-80-247-6287-6
    Manažer. Prodej
      Petzold, Jörg - Autor
     management prodeje  psychologie prodeje  řízení vztahů se zákazníky  obchodní komunikace
     příručky
    Umístění
    Údaje o názvu(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold
    Variantní názvyNespokojený zákazník - náš cíl?!
    Záhlaví-jméno Nový, Ivan, 1956- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2006
    Fyz.popis159 s. ; 24 cm
    ISBN80-247-1321-7
    978-80-247-6287-6
    Číslo nár. bibl.cnb001661001
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Petzold, Jörg (Autor)
    Předmět.hesla management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.811 , 658.8:005.32 , 005.346 , 316.776 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1