Počet záznamů: 1  

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mikoláš, Zdeněk, 1952- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2005 - 198 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-1277-6, ISBN 978-80-247-6263-0
     podnikání  konkurenceschopnost
     studie
    Umístění
    Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
    Údaje o názvuJak zvýšit konkurenceschopnost podniku : konkurenční potenciál a dynamika podnikání / Zdeněk Mikoláš
    Záhlaví-jméno Mikoláš, Zdeněk, 1952- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2005
    Fyz.popis198 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-1277-6
    978-80-247-6263-0
    Číslo nár. bibl.cnb001493949
    PoznámkyZpracováno v rámci výzkumného záměru "Analýza a modelování adaptačních procesů průmyslových regionů v kontextu integrace do Evropské unie a vytváření euroregionů", dílčí úkol "Rozvoj podpory malého a středního podnikání". Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámky k uživatelskému určeníPodpůrná učebnice ve studijních oborech ekonomika podniku a podnikání na vysokých školách a fakultách ekonomického, manažerského a podnikatelského zaměření
    Jazyková pozn.Souběžné anglické resumé
    Předmět.hesla podnikání * konkurenceschopnost
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.114 , 005.332.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
    Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále vysokoškolským pedagogům a studentům. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.