Počet záznamů: 1  

Rukověť začínajícího prodejce


  1.  Bělohlávková, Věra - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 121 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-2344-0, ISBN 978-80-247-6543-3
    Poradce pro praxi
     psychologie prodeje  obchodní komunikace
     příručky
    Rukověť začínajícího prodejce
    Údaje o názvuRukověť začínajícího prodejce : jak se stát dobrým obchodníkem / Věra Bělohlávková
    Část názvuJak se stát dobrým obchodníkem
    Osobní jméno Bělohlávková, Věra (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2009
    ISBN978-80-247-2344-0
    978-80-247-6543-3
    Číslo nár. bibl.cnb001855154
    Edice Poradce pro praxi
    PoznámkyKNIHA JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ !!!
    Předmět.hesla psychologie prodeje * obchodní komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 658.8:005.32 , 316.776 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Druh dok.KNIHY
    Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte, které věci v obchodě rozhodují a jak se vyhnout chybám. Dozvíte se, co zákazníci rádi a neradi slyší, kdy je lepší mlčet a jak zapůsobit řečí těla, jak se správně ptát, jak se připravit a vést obchodní rozhovor, jak používat různé prodejní techniky, jak účinně vyjednávat a argumentovat, co dělat, když zákazník nesouhlasí a jak jednat s různými typy zákazníků. Poznáte, proč je důležité stanovit si svůj cíl, jak hledat a najít své zákazníky, jak si vybudovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a co je pro zákazníka důležité. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz